Molt bones! aquest dissabte 24 de juliol a les 11:00 a Sant Joan de les Abadesses convoco a qui pugui venir a ajudar alçar el teulat de la caseta de fusta que el temporal Glòria em va desmanegar. Ara està ubicada a un nou lloc més arrecerat i n'he restaurat l'estructura. Només cal posar-hi el "barret" però jo sol no podré. Calculo que amb 6-8 persones alçarem el teulat de fusta sense patiments. Això és a sota el Pont Nou i es baixa pel camí que comença al Pont Vell a prop de 5 Fonts.
Moltes gràcies!
Other
July 20, 2021
Hola, si algú és una mica "manetes" i ens pogués ajudar puntualment o de tant en tant, en coses com penjar estanteries, arreglar el galliner etc.
Other
October 24, 2020
Algù/na que em talli el cabell i que quedi maco. Necessitat básica de millora de imatge.
Beauty
cabell
estetica
perruqueria
imatge
October 06, 2020
Cerco aprendre a introduirme en el magic i maravellós món boletaire i de tots els fruits del bosc. Disponibilitat immediata a la tasca i prioritat absoluta a partir de octubre 2020.
Accompaniment
emocio
alegria
bolets
bosc
fruits
aprenentatge
introducció
aprendre
deixeble
recolector
September 30, 2020
Tinc necessitat de abraçades ... de curta o mes llarga durada i encara que hagi de arriscar la seguretat. Tot en pro de tenir cura de la nostra part emocional. Poden ser amb mascareta o sense. Tot per la salut.
Health
emocional
, salut
emocio
emocions
alegria
joia
gaudir
cos
abraçada
abraçades
energia
vitalitat
humanitat
humanes
humans
pachamama
September 30, 2020
Vull que algú em doni quatre indicacions per començar a tocar el calaix i/O quedar per tocar i així anar aprenent
Lessons
música
calaix
percussió
May 29, 2020
Tinc dues impressores multifunció que no funcionen i m'agradaria que algú me'ls pogués reparar.
Other
tecnologia
informàtica
hardware
impressores
reparació
May 17, 2020
Vull provar com queda una classe de dansa via zoom i necessito algú que faci la classe amb mi.
Other
dansa
online
virtual
prova
zoom
May 11, 2020
Alguna persona que vulgui compartir experiències i coneixements de les arts plàstiques
Leisure
arts
manualitats
April 07, 2020
Ajuda per crear un canal professional d'Instagram/youtube i penjar-hi vídeos i fer emissions en directe.
Consulting
instagram
informàtica
videos
xarxes
youtube
April 06, 2020
M'agradaria reparar o que m'ensenyessin a reparar alguns aparells a casa que ja no funcionen o han deixat de funcionar.
Other
Informàtica
obsolecència programada
March 09, 2020
Implementar repositoris de tercers a Linux, instal·lar fitxers tar.gz
Lessons
Informàtica
linux
February 28, 2020
Estic preparant una exposició de plaques de cava i necessitaria ajuda un parell d'hores, per a penjar i despenjar els plafons.
Seria al voltant de la primera quinzena de març.
Accompaniment
February 26, 2020
Vull conèixer el Ripollès fent senderisme suau.
Leisure
senderisme
rutes
February 26, 2020
Tinc intensió de treure'm el B2.Si algu em pot donar un cop de m, ja sigui fent conversa o fent exercicis,etc....
Lessons
angles
February 24, 2020
Em faria falta ajuda a pintar de blanc les parets de casa, son només 30m es un espai petit.
Housework
February 20, 2020
Bona tarda busco una persona que hem pogués donar un cop de mà a la parada dels encants del dia 1 de març un parell de hores O com s molt 3..venc roba de segona mà i lo que es treu és per ajudar al refugi de un munt de petjades del qual sóc voluntària!! Moltes gràcies per endevant
Consulting
February 18, 2020
Busco algú per conversar en anglès perquè se m'està oblidant de no fer-lo servir i en tenia un bon nivell
Other
February 14, 2020
Idees bàsiques per conèixer el gem
Consulting
Informàtica
February 14, 2020
M'agradaria que algú em fes un pastís per regalar a una amiga especial
Housework
cuina
pastisseria
February 14, 2020
M'agradaria trobar un pianista per assajar junts o un trombonista per fer duets o algun altre músic que li vingui de gust tocar amb un trombonista.
Leisure
música
pianista
trombó
February 13, 2020
Nunca he tocado ningún instrumento y de solfeo me acuerdo de lo que dábamos en la clase de música.
Busco aprender a tocar el instrumento, yo tengo canciones para ir practicando.
Lessons
guitarra
clases
January 29, 2020
Tengo niño de 4 años y niña de 6.
Accompaniment
infantil
January 29, 2020
M'agradaria trobar algú que em guii en l'acompanyament al massatge tàntric.
Health
tantra
massatge tàntric
sexualitat
ying
January 26, 2020
Rebre classes individuals o grupals de cuina vegana
Lessons
January 17, 2020